RÅKNA-CITY

Uppdatera,,, NU

Vipps så har det gått några dagar i Ellen´s liv. Fullt upp därav den dåliga uppdateringen av min blogg. Sorry!

I fredags var Bobbe med sonen hos tandläkaren. Grabben hade två hål vilket inte var så skojigt. Har ju haft början till hål sen han var liten och nu har dom tydligen gått från början till riktiga. Surt sa räven!
Jag jobbade kvällen i fredags. Hyggligt att göra och tiden gick snabbt. KUL!

I lördags var det ju ett sabla väder!!! Riktigt höstligt!!! Satt mest innomhus och tryckte.
Plockade fram elgrillen och grillade. MUMS!

Söndags var det skogen som gällde för husets herre. Tråkigt för resten av familjen men tyvärr ett nödvändigt ont.

Igår, måndag, var min pappa "barnvakt" åt hundarna medan vi andra jobbade. Jisses sicken cirkus det hade varit. Knodden rymmde ner till grannen och Kulan passade på att gå upp på övervåningen och slagga i Sara´s säng. Konstigt med tanke på att han en dag innan inte kunde gå i trappor. Hahahaha!
Han vill fortfarande inte gå upp och ner till källaren men det beror säkert på att det är hål i varje steg så det känns kanske otäkt.
TACK FÖR HJÄLPEN PAPPA!!!!!

Nu har jag snart semester! Jihooo!!!! Ska bli underbart med sex veckor semester,,, nååågot tidigt men bättre än ingen alls.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: