RÅKNA-CITY

Söndag

Idag började jag dagen med att gå en runda med Maria. Så härligt att starta dagen på det viset. Knodden fick bada i en liten pöl innan vi skulle åka hem så han skitade ner hela bilen med sand, lera och vatten. Nåja det går väl att städa bort antar jag.
Har hängt upp en massa tvätt idag. Tyvärr började det regna nu på det sista som hängde ute så det blir några extra sköljningar på det. Skit samma det torkar väl så småningom.
Bobbe har ägnat hela dagen åt gräsmattan. Huuu så långt det var nu. Fick klippa det två gånger innan det var klart. Gud så smidigt det hade varit med en sån där liten gullig sak som kutar runt i trädgården och klipper själv.
Nu är det bara slappa som gäller resten av kvällen.
Mina hundar driver mig till vansinne ikväll. Hittar på en massa bus hela tiden. Grrrr!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: