RÅKNA-CITY

Nu bär det iväg

Äntligen ska jag börja köra taxi. Varit lite fram och tillbaks några dagar eftersom jag inte lärt mig rundan ordentligt men igår efter hundkursen i Reftele så åkte jag och rekade. Tror jag ska hitta både dit och hem.
Känns bra att få göra något annat nu ett tag. Jobbat på bensinmack i elva år nu tror jag, och jag trivs skitbra fortfarande men det är smidigt att prova någonting annat innom samma företag så man slipper uppsägningar osv.
Får ju bättre arbetstider nu... kör 07:00-09:00 och sedan 13:00-15:00 och så jobbar jag varannan helg på macken. Blir inga långa dagar men däremot inte heller så många helt lediga dagar vilket är ett minus men antar man inte kan få allt.
Ja håll tummarna nu för att jag hittar så dom stackars barnen kommer sig till skolan i tid.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: