RÅKNA-CITY

Morsdag förtsättning,,,

Efter ett sammanbrott på mina två pojkar här hemma över att dom bara skiter i mig så har dom nu åkt ner för att handla en present till mig på morsdag. Ja men skit alltså!!! NU KVITTAR DET JU!!!! FÖÖÖR SEEENT!!!! Hela grejen är ju att fixa det utan att man ska behöva säga till. Bryr mig inte om priset eller vad det är dom fixar men NÅGOT kunde dom banne mig ordnat fram. Bobbe sa att dom hade tänkt och stanna på en äng och plocka blommor och jag sa till honom att det skulle dom ha gjort för det hade verkligen varit en spontan grej direkt från hjärtat.
Fattar inte varför alltid karlar ska bli ursäktade som näst intill förståndshandikappade när det kommer till sådant här. Alltid ursäktade om dom inte fixat något för att dom är pojkar. NÄ jag köper inte det resonemanget längre. Så mycket som jag tar hand om min familj och ordnar för alla (till och med födelsedagspresenter åt barn som inte är mina) så är det inte för mycket begärt att någon tänker på en på morsdag.... så det så!
Nu kvittar det vad dom kommer hem med så är den presenten som blahaaa eftersom man har fått be om den... någon som fattar mitt resonemang eller är jag helt ute och cyklar?
Ska bli intressenat och se om någon kommer ihåg min födelsedag den 3:e juni här hemma??? KNAPPAST!!!!
Hoppas alla mina kompisar som är mammor hade en bättre dag än vad jag haft,,, KRAM PÅ ER!!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Håller helt o hållet med dej !!! Det är så dålig stil !!

2 Katarina
skriven :

Så j-a typiskt karlar. Min frågade sent igår kväll vad jag önskade mig...då sa jag det kan kvitta för hade han inte ordnat nåt innan så visste jag ju det knappast skulle bli nåt idag. Man har ju vart med förr liksom...i år blev jag faktiskt inte ens besviken. Som tur var kom mina två äldsta döttrar hem med en bukett rosor och choklad!

Karlar är ett konstigt släkte, de fattar inte hur lite det skulle kosta dem att ligga på plussidan...

3 Malin
skriven :

Håller med!!!!!!

4 Ellen svarar Katarina
skriven :

Ja jag tycker också det är tråkigt när dom frågar vad man vill ha. Då kan man ju lika gärna gå och köpa den grejen själv som man önskar sig. Det tråkigaste är att sonen blev jätteledsen för att inte han och pappa hade köpt något till mig. Stackarn!