RÅKNA-CITY

Guds dag

Ja då var det dagen "s" som i söndag, Guds dag... kyrkodag.... eller bara dagen innan måndag! Suck så fort helgerna försvinner.Går dock lite lättare att invänta måndagen när man jobbat helgen för då har man inte fått smak på ledigheten.
Det nya livet skulle börjat igår men som ni kan läsa så fick jag panik och flippade ut i fettoträsket totalt med korv på macken och godis. Jösses inte bra alls! Nu när jag fått sova på saken känns det mycket bättre på alla sätt och vis. Förberett matlåda med majs och makrill att ha med till jobbet och nu på morgonen blev det kött från igår och majs.
GI har ju funkat innan och innebär att man äter det mesta förutom vitt bröd, vit pasta och potatis. Vi får väl se hur detta går... har ju statistiken mot mig. Har väl börjat och slutat banta hur många gånger som helst i mitt liv. Nu har jag dock två vänner som oxå ska försöka gå ner några kilon så då känns det bättre när man är fler som kan peppa varandra. Vi ska ut och gå tillsammans på inbokade dagar och det är smart för annars finns det stor chans att man bara skiter i det och det rinner ut i sanden.

Nu är det en kopp kaffe som gäller... Have a nice day!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: