RÅKNA-CITY

Fredag

Idag har det varit en riktigt händelselös dag... suck BORING!
Steg upp i ottan som vanligt,,, exakt 05:18 när Kulan sa "upp och hoppa matte". Pratade med "kennel-Nicklas" idag och han sa att exakt 05:20 vaknade Kulan när han bodde hemma hos dom. När Knodden kom till oss så vaknade han oxå en viss tid exakt varenda morgon. Himla konstigt. Man kan ställa klockan efter dom.
Blev spagetti och köttfärssås till lunch idag. (Typiskt meddelålders bloggande... hihihi när man skriver vad man lagade till mat...) Kidsen gillar det så så fick det bli.
Nu sitter jag som vanligt ensam. Bobbe är och övningskör med kidsen. Nåja då är det lugnt och stilla här i alla fall.
Mycket tjaffsande med dom stora barnen just nu. Tråkigt!!! Är inga alvarliga saker men en massa tjabb. Jaja så är det väl att ha tonårsbarn antar jag. Dom verkar inte fatta vad vi menar och vi fattar ju ingenting om vad dom menar... vi är verkligen från en annan planet i deras ögon. Hehehehe.... ja suck för dessa barn... så goa men samtidigt så jävla jobbiga. (Saknar dom redan så jag hoppas dom snart kommer hit!!!!!!!!!!)
Snart ska jag öppna en bag-in-box och njuta av fredagseftermiddagen. Kanske blir det en runda till Hylte hem till bästisen Susann men då maken och jag knappt ses så funderar jag på att spendera kvällen med honom. Beror såklart på vad han vill göra. Vill han sitta och glo på hockey som igår så drar jag ner till byn...
 Ha det nu så bra allihopa!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Klart han ska se på hockey ... Så nu dukar jag till dej med .... snääääääääällaaaaa...