RÅKNA-CITY

SORG

Imorgon 15:00 ska jag till vetrenären med min Ozzy. Ska avliva honom. Han har fått så många chanser i sitt liv och jag har kämpat för honom men nu orkar jag inte mer. Allt känns tufft just nu och tårarna trillar hela tiden. Känns som om allt stannar av.
Tror ändå att jag gör det rätta även om det inte är ett enkelt beslut att avliva en sann kompis som alltid välkomnat en när man kommit hem och som skyddat familjen i vått och tort.
vi kommer sakna dig kompis!!!!!!!



Här är min vänn!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

SÅ ledsen för er skull... =(

Kramar i massor!

2 Anonym
skriven :

Ja du gör ju rätt....men fy fasen va jobbigt. :(



Kramar....

3 Katarina
skriven :

Helt klart gör du rätt och det vet du ju redan. Tyvärr blir inte smärtan mindre för det.

Du har verkligen kämpat och försökt allt för att det skulle fungera. Det kommer du att kunna leva på efteråt även om det inte känns så just nu.

Värsta dagarna är nog nu innan och så imorgon förstås. Sen kan man börja bearbeta sorgen även om man gråter länge, länge...

4 Emma
skriven :

Tänker på dej!!! En stor kram till dej å familjen. Emma