RÅKNA-CITY

Min man

Skriver ju om en massa saker som min make och jag är oense om tex staket, hundar osv osv. Han får mycket skit den stackaren men nu kommer ett litet inlägg för att jag för en gång skull vill hylla den stackars karlen.
Visade sig att han anmält mig till Mix Megapol´s lilla flygresa med Gry Forsell. Ingen bamserisk att man får komma med men bara att han faktiskt gjort sig besväret att skicka in mig som lämplig kanidat gjorde mig rörd. Han tyckte jag skulle behöva komma bort från grabbarna här hemma och använde ord som DU ÄR VÄRD DET osv. Jisses säger jag bara. Han kom sig upp från den svarta listan och hamnade på plus på en enda gång.

Tack snälla Bobbe för det.... ÄLSKAR DIG OCH SAKNAR DIG MYCKET!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Ja jisses!!! Som sagt... ni vet ju vad Björn sa om det. Jag är impad av din man!!

2 Lena
skriven :

ÅHHHH!!! så stolt att ha han som svåger!!

3 Susann
skriven :

Duktig Bobbe !! Hoppas dom ringer dej !!