RÅKNA-CITY

Ledsamt Ozzy

Jobbig eftermiddag det varit idag. Allt vi gör nu är för sista gånen med Ozzy... sista kvällsmaten, sista kissrundan på kvällen, hans sista slummer i våran säng... ja tårarna slutar aldrig trilla.
Detta är nog en av dom jobbigaste saker jag någonsin gjort men är liksom skylldig Ozzy ett bra slut vilket innebär att jag är med honom till vetrenären, ordnar graven och så vidare. TUNGT!!!
Grannen ställde upp och kom med sin lilla grävmaskin och grävde en grav på baksidan. Trist att se högen med jord jämte katten Nessie´s grav.
Gosar så mycket jag bara kan med min lilla vovve ikväll. Han funderar nog på vad som är i görningen eftersom han i vanliga fall brukar få banner om han skäller men ikväll blev det skinka istället.
Ska tillåta mig att gråta och sörja. Mycket för Martin´s skull. Fullt tillåtet att böla här!!!!

Kan alla i min omgivning lova att inte snacka om Ozzy om inte jag pratar om honom först för annars får ni skylla er själva för då får ni se mig tjuta.
Tack för alla vänliga ord!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Adde
skriven :

Tänker på dig idag vännen...Ingen tröst i en svår stund men ändå

2 Susann
skriven :

Vet inte vad jag ska skriva.... Har upplevt så många roliga stunder med Ozzy o dej förstås. Men du är stark som gör detta o har verkligen tagit ditt ansvar som en sann hundägare ... den bästa ! Kram .