RÅKNA-CITY

Knodden är redo

Sådär nu är hundarna badade och borstade efter bästa förmåga. Inte lätt att få någon fason på deras päls nu när dom fäller som attans.
Allt är packat inför utställningen i Malmö. Får jag bara reda på vart jag ska så kan jag lugna ner mig.... hahaha! Tror jag vet men jag med mitt usla lokalsinne måste alltid dubbelkolla så jag kan vara lugn.
Håll tummarna för att jag och mitt lurvíga monster gör intryck. Jag ska föresten satsa på klänning för en gångs skull så jag hoppas den inte glider upp och visar tanttosorna eller nåt annat typiskt.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Annette
skriven :

Hej, ville bara GRATTA ännu en gång.

Ett riktigt riktigt stoooooort GRATTIS till dig och snygga Knodden, jäklar vad bra ni va!!!

Ha det så jättegott.

Många stora kramar Annette

2 Ellen Carlsson
skriven :

Tusen tack Anette!!!! Är fortfarande skitglad och så nöjd med allt den dagen.

Hahaha tack för att ni håller reda på mig så jag kommer in i ringen som jag ska osv.

Vi ses snart igen hoppas jag!