RÅKNA-CITY

Avlivningsdag

Fyra och en halv timme kvar sen ska vi till vetrenären med Ozzy för avlivning. Sovit inatt i alla fall. Var lite orolig att vi skulle ligga vakna hela natten och fundera. Jag fick ligga i fotändan på sängen eftersom grabben och Ozzy tog all plats men offrade mig så gärna.
Har haft en mysig morgon med massa kel och nu försöker vi bara ta oss igenom dagen med en massa roliga filmer för att slippa tänka på vad som komma skall.
Massa stöd har vi fått från alla möjliga håll. Finns säkert dom som anser man är löjlig som verkligen sörjer ett husdjur men vad bryr jag mig om sådana?!!!! INTE ETT PISS!!!! Här gråter vi, skrattar och pratar om det precis som vi vill och så måste vi få vara.
Tack allihopa för erat stöd och alla fina ord i denna, för oss, mycket svåra stund!



Ozzy sommaren -09

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: