RÅKNA-CITY

Födelsedag imorgon sägs det!

Ja fy bubblan imorgon är det dags att fylla år igen. Inte kul alls!!!
Redan idag blev jag firad av min kompis Susann. Hon hade köpt supercoola kökshanddukar med recept på. KUL och smart!
Maken hade kommit ihåg (,,,garanterat efter lite hjälp av min svärmor,,,) att jag fyllde år så av honom och sonen har jag fått två assköna solstolar och en blomma.
Svärmor och svärfar har gett pengar som jag köpt bla en byxkjol, skjorts och bikini för.
Mamma och pappa har också redan hunnit ge mig presenter... morgonrock, pyjamas mm mm.
Presenter är ju sååå roligt men att bli äldre är skit!
Imorgon firar jag dagen med att jobba och efter det blir det en sväng innom Martins skola på utvecklingssamtal. Vi missade tydligen hans för någon vecka sedan och hans envisa (hahaha) fröken ger sig inte så lätt så det var bara att masa sig dit även om det var sommarlov.
Ska hinna innom vetenären med hundarna också. Båda vovvarna ska vägas och sedan har Kulan en knöl som jag måste be dom kolla upp. Håll tummarna för att det inte är något farligt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: