RÅKNA-CITY

Vänner

Satt och filosoferade över vad mina vänner betyder för mig och det är MASSOR!!!!!!! Vet inte vad jag gjort utan mina kompisar som stöttar mig i alla väder.
Idag till exempel när jag tillbringade cirka 30 minuter med Susann... inget speciellt blev sagt, vi har inte setts på evigheter,,, men ändå så faller sig allt så naturligt. Man behöver varken prata hela tiden eller vara tyst. Med en vänn kan man prata om allt utan att tänka på hur man lägger fram det. Har inte skitmassa vänner men dom jag har betyder allt för mig.
Mamma, svärmor och min syster står klart högt i kurs. Vet att dom finns där i vått och tort.
Tack för att ni finns där allihopa... nämner inga namn för då blir det väl väsen om jag glömmer någon av er.
Hundarna har också gjort att jag träffat en massa nya kompisar vilket är otroligt. Tänk att en hundras kan göra så mycket.

Puss o kram!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Du har så rätt så ... man behöver inte så många vänner, bara dom man har är dom rätta ! Puss o kram på dej med !

2 Malin
skriven :

Håller med Suss!!! Puss o Kram!

3 Anna
skriven :

Så fint skrivet, Ellen! Du vet väl om att du är värdefull :=)