RÅKNA-CITY

Tungt...

Ojdå idag sov jag till halv tio... skööönt. Dock tung i skallen idag. Tagit en kopp kaffe men det hjälpte inte.
Ska köra Martin till en kompis efter lunch så han får leka av sig. Han är inne i en datorperiod just nu så det blir mycket innomhussittande.
Ikväll ska Susann och jag gå en liten promenix runt hennes kvarter. Mina hundar vill inget mer nu när det är så varmt. Får nog börja låna syrrans hund ibland så man får lite motion.
Har fått reda på vilka helger jag ska jobba framöver så jag ska ta och anmäla mig till lite hundutställningar nu. Någon som har förslag på någon???
Idag fyller min chef Kerstin år. GRATTIS PÅ DIG.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lena
skriven :

Leffe tackar nog inte nej till en promenad!!

2 Anna
skriven :

Låter skönt att kunna sova ut ordentligt även om man får lite skallebank! Gott att veta jobbetiderna framöver så man kan planera :-)