RÅKNA-CITY

Häck o vin

För det första så bara måste jag säga at det är väääldigt skönt attmin häck på framsidan mot vägen äntligen växt till sig såpass att vi slipper insyn. Gör ju också att folk kan smyga förbi utan att "vakthunden" Knodden märker dom. Tyvärr måste den klippas rätt bra till hösten eftersom jag vill ha den tät och fin.

Sedan måste jag bara berätta att hundar gillar vin... ja i alla fall Kulan gör det. Hade ställt ett glas på uteplatsen och han kommer fram och nosar. Tänkte låta han hållas bara för att se hans min om han slickar på det. Hundskrället börjar lapa som värsta alkisen!!! Fick jaga bort han för att få några droppar själv... hehehe!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 bonne
skriven :

sådan matte sådan hund heter det väl?hahaha

2 Susann
skriven :

Ska komma ihåg det när Kulan fyller år !!