RÅKNA-CITY

Fett överallt

Nä nu har jag fått nog av mina bilringar, valkar.... URS känner mig som en val ju.
Mötte en person igår som börjat köra GI och hon såg så fräsch ut och då hade hon bara kört i en vecka eller nåt. Hade i och för sig klippt sig också men hela hon såg piggare ut. Jag vill med...
Idag gjorde jag två grova mackor med skinka på till frukost + en skål med flingor men insåg efter att ha ätit upp flingorna att jag INTE behöver ta dom två mackorna också. Spar dom till lunch istället.
Problemet med mig är att jag äter för mycket och att jag avskyr känslan av att vara hungrig.

Snälla folkens håll koll på mig nu. Jag behöver allt stöd jag kan få. Ska ner 15 kg innan jul... hmmm undrar om det är möjligt??? Jajaja jag ska prova i alla fall.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Ska hjälpa dig om jag kan. Du är fin som du är men man måste triva med sig själv! Heja Ellen!!

2 Susann
skriven :

Klart du klarar det !! Jag tror på dej :)

3 Lena
skriven :

Japp ställer gärna upp o promenixar med dej...

4 Anonym
skriven :

Det heter inte valkar...det heter volanger =)=)=) lycka till kram Emma