RÅKNA-CITY

Ute

Var ute med hundarna i skogen ovanför huset nu. Frös redan innan jag gick ut och befarade det värsta men det var riktigt gott om man bara fick på sig ordenligt med kläder. Mina 13 år gamla kängor var däremot inte så varma och sköna längre men så sällan som jag visstas ute på vintern får dom gå i 13 år till. Mina termobyxor passade konstigt nog inte heller längre (fattar inte varför... har jag inte storlek 36 längre eller vadå?! Hahaha) så jag fick pressa på mig makens (som passade bättre förra året... hmmm)....
Hade som vanligt ingen kamera med mig. Hade kunnat få så underbara bilder nu när solen skiner och snön ligger vit.
Hundarna tycker det är coolt med snö. Ozzy vill gräva i den medan Knodden enbart är på jakt efter harlortar. URK!!! Kanske skulle leta upp sånt och ge dom en gång om dagen så spar man pengar på hundmat. Uppenbarligen tycker dom det är supersmaskigt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: