RÅKNA-CITY

MUS

Igår när vi kom hem så upptäcker jag en stor äcklig mus på diskbänken. Helt otroligt med tre katter i huset att den kunde sitta där och vinka åt oss. Gick och hämtade den ettrigaste av pälsbollarna för att hon skulle ta den men hann inte mer än sätta henne på diskbänken innan kaoset utbröt. Knodden fick syn på katten, katten flydde... likaså musen.... slutade med att Knodden snodde musen. Ja herregud!!! Leonberger på 54 kilo med en liten mussvans hängande utanför läpparna. Han ville absolut inte släppa sitt byte så jag fick släpa ut honom i halsbandet och där slank lilla musen ner i hans stora mage. MUMS!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katarina
skriven :

Heja Musjägarn!!! Kan inte katterna sköta sitt jobb så är det tur det finns en stand in...

2 Susanne
skriven :

BLÄÄÄ!!!

Hade jag varit i ditt kök så hade jag dött på fläcken...LIVRÄDD för möss och råttor.