RÅKNA-CITY

Inget liv ännu

Jaha så var eltråden på plats ovanför mitt staket på framisdan av huset. Nu väntar jag på att en av dom ska skrika till och har varit på det.
Knodden var framme och sniffade på tråden precis när vi satte på det och fick sig nog en liten pirr i snoken men inget han reagerade nämnvärt på. Körde en traktor förbi sen men han brydde sig inte om den alls så jag misstänker han fick sig en liten smäll i alla fall. Hemskt med el men det är ju för allas trevnad och förhoppningsvis inget som vi måste ha för evigt.
Precis när jag skiver detta så kör det en bil förbi och Ozzy sätter båda tassarna mot linan men ingen närmvärd reation. Hmmm???? Trodde han skulle skrika till eller så men icke. Börjar grunna på om det funkar? Jag har då inte tänkt gå ut och käna på det....

Avlägger en ny rapport senare....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: