RÅKNA-CITY

Hemma från skolan

Jaha så har jag varit i Martin´s klass en stund på morgonen. Änglarna i klassen var förvånadsvärt snälla och lugna idag. Riktigt gött för en gångs skull.
Flitens lampa lös och när den väl började tryta fick alla gå upp och hoppa upp och ner tills dom räknat till hundra. Smart och välbehövligt!
Idag höll dom på med korta och långa vokaler.... eller var det konsonanter??? Ja jösses... förstår alla varför jag hatar att åka till skolan?! Tänk om fröken frågar en något och man inte kan svara. Händer mig varenda gång. Skulle inte klara av att ta examen ifrån lågstadiet ens om jag fick börja om igen nu. SUCK!
Beundrar alla lärare som över huvud taget kan förklara något för barn i den åldern så dom fattar.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jonnie
skriven :

haha ja fan de e inte lätt : )) ska prova att kissa i hans låda och sen krafsa lite så kanske han fattar hhaha