RÅKNA-CITY

FÖRSTÖRELSE

Knodden och Ozzy fick vara innomhus imorse när jag och Martin åkte iväg eftersom det är lite småkallt för dom i hundgården. Min pappa åkte till dom efter några timmar och skulle sätta dom i hundgården och fann detta....



Detta är min stora fina blommbok.... var rättare sagt innan en viss hund fick tag i den.



Tur dom valt en dålig cd att ta sönder....

Ja jösses dom små livena kan verklligen reta en till vansinne. Idag var det dock inte svårt att få reda på vem av dom det var som gjort satyg för Knodden skämdes som bara en hund kan göra... hahahaha!!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Skulle ju bara kolla vilka blommor som är ätbara....väl förberedd inför våren liksom... hehe..

2 Veronica
skriven :

Undrar om det är typsikt för rasen??? Tequila var lika "hemsk" som valp/unghund, böcker, blommor, tidningar o en skinsoffa you name it...Men man älskar du ju ändå eller???

3 Anonym
skriven :

Ha ha ha!!!Kan inte annat än skratta, vet hur det känns Ellen. Undrar om de nånsin kommer sluta med såna här hyss? Ibland undrar jag...