RÅKNA-CITY

Bra helg

Denna helgen har börjat sååå bra. Himla skönt... hoppas den fortsätter likadant!

Igår var det lite shopping för mig och maken och kinamat. Så mysigt!
Syster och hennes Micke plus kids var hos oss igår på eftermiddagen. Micke hjälpte Bobbe med datorn... TUSEN TACK FÖR DETTA!
På kvällen blev det Gin och Tonic och det hela avslutades med talbok i sänghalmen.

Dagen idag började lika bra den!!!
Maken steg upp hör och häpnad och gav hundarna mat och släppte ut dom så dom fick kissa och jag kunde ligga kvar i sängen och sova en stund till. Vet inte sist det hände men skönt var det!
Vi städade akvariet och gick en härlig promenad med hundarna. Mötte lite folk och Ozzy uppförde sig som den goa hund han kan vara om han bara vill.
Bobbe lagade mat.... utan att jag behövde be honom..... KRYSS I TAKET!
Nu är jag på macken och jag bara håller tummarna för att det blir en trevlig kväll med glada kunder.

Hoppas ni alla andra också har och får en bra helg!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Låter underbart!!! Är du väl värd! Kram