RÅKNA-CITY

2010

Ja då var det nytt år och man har en massa förhoppningar kring detta nya år.
Jag ska verkligen försöka ta dagen mer som den kommer och inte stressa upp mig för småsaker. Sen ska jag gå ner i alla fall åtta kilo i vikt till sommaren.

Nyårsafton var lugn annars. Vi tittade på film och åt en massa godis. Vid tolv sköt vi raketer. Hundarna brydde sig inte nämnvärt. Knodden satt efter vi gått och lagt oss och kollade på vad grannarna hade att erbjuda i raketväg oxå. Såg för tokig ut där han satt och tittade ut genom fönstret i vardagsrummet alldeles ensam i mörkret. Ozzy blir mer stressad men inte så det är någon större fara på taket.

Jag ska börja detta nya året med att åka och jobba. Blir nog en lugn förmiddag då alla ligger hemma och sover ruset av sig.

Ha en bra dag allihopa!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: