RÅKNA-CITY

-17 grader

Jisses för denna vinter säger jag bara. Brir nog en sådan man kommer komma ihåg som "riktig vinter".
När jag steg upp idag var det -17 grader!!! Gubben hade gudskelov börjat elda när han gick upp imorse så det var bara att hänga på. Iskallt både inne och ute!
Inatt har jag sovit i morgonrock, raggsockar på fötterna och täcke plus sängöverkast. Brrr! Vi sover i källaren plus att jag inte hann få upp temperaturen i pannan innan vi gick och la oss så det var riktigt småkyligt.
Blir ingen promenad med hundarna ännu. Tror ine Ozzy skulle klara avkylan ens med sitt täcke på. Det får bli senare idag om temperaturen blir mer human.
Ska till frissan idag. Får se vad hon känner för att göra med burret idag. Själv är jag sugen på mer lockar men min lilla Jennie är den som har sista ordet vilket brukar funka alldeles utmärkt.
Hade tänkt åka till vårdcentralen med Martin också så han kunde få svinaspruta nummer två men jag vet inte om tiden räcker till. Han är ju lite småförkyld också och då vet jag inte om man får den?!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: