RÅKNA-CITY

Snöigt staket

Gick en person med sin hund förbi mitt hus nu och Knodden var ute. Huuu vad staketet såg lågt ut med all snö på insidan. Han gjorde flera försök att ta sig över och var till och med på strömlinan men reagerade inte nämnvärt. Fyyy om besten hoppat över. Hahahah han hade blivt sååå lycklig!!! Som tur var blev han på insidan men nu får han banne mig inte vara i trädgården mer innan snön försvunnit något.
Ska ta och mäta hur långt staketet är och beställa ett smålandsstaket som är extra högt så man kan vara 100% säker på att han inte tar sig ut. Inte kul och behöva ränna som en galning i fönstrerna så fort någon närmar sig.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Kolla in den här bloggen om du vill se djurplågeriet som är lagligt i världen! Kommer även andra inlägg om t.ex förtryck.

http://livetibabylon.blogg.se

2 Anna
skriven :

Bry dig inte om den idioten, Ellen! Du är ingen djurplågare!

3 Susann
skriven :

Så jäkla fegt att inte sätta ut sitt namn !!!

4 Katarina
skriven :

Men hallååååå...snacka om löjligt!

5 Ellen
skriven :

Ojdå såg idag att jag tydligen förtrycker mina hundar. Hmm förstår inte riktigt hur ett staket förtrycker mina hundar men jag kan garantera att mina grannar är väääldigt tacksamma.

Du anonyma är bjuden hem till mig när som helst och hälsa på mig och mina "förtryckta" stackars hundar... hehehe! Kan garantera att do alldeles förträffligt och att det absolut inte är synd om dom på några som helst vis.

Nästa gång så får du gärna sätta ut namn och mailadress så kan vi kanske diskutera saken.