RÅKNA-CITY

Huuu sicken dag

Idag har det varit en smårisig dag på flera sätt....
Började med att jag inte fick upp dörren till jobbet mer än åtta centimeter vilket resulterade i att jag fick igång larmet och väckte halva Hylte men inte kunde nå larmdosan och stänga av skiten. Grrrr förbannar sig för att man är fet över ändan i sådana lägen.
Lugn lååång dag på jobbet eftersom alla verkar vara hemma och skotta både på marken och uppe på byggnader.
Snöat gjorde det sedan. MYCKET oxå!!!! Börjar ju bli nervklen nu när man ser vita flingor från himlen.
Väl hemma så var det bara att sätta kidsen i arbete. Såg ut som en bomb gått fram i huset. Fattar inte hur två hundar och två kids kan stöka ner så mycket på bara några timmar. Hur i hela friden ska det gå på sommaren när Martin ska vara ensam hemma varenda dag när jag jobbar???? Börjar fasa! Kallt var det i huset med för ingen av dom hade ju en tanke på att tända i pannan. Grrrrrrrrrrrrr!!!!!!
Nu har jag rastat hundarna och ska bara slappa resten av denna dagen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: