RÅKNA-CITY

Yrket

Sitter i bilen och hyperventilerar, bilar svishar förbi en i en rasande fart, tidspress såklart, man funderar på däckval och mellantider, lyssnar efter komandocentralens sprak i kommradion, ska jag hinna ska jag hinna ska jag hinna rabblas i hjärnan.... nix inte racerförare bara taxichaufför ;-))
Närå skämt åsido det går faktiskt bra att köra även i snöstorm om man bara tar det lugnt. Man får skylla sig själv om man stressar för man vinner ju egentligen ingenting på set mer än irritation på sig sjäkv. I eftermiddags var jag en halvtimme sen och det var bara att andas och lugnt ligga bakom alla plogbilar, lastbilar och så vidare.
På gården så drattade jag såklart på ändan, har gaser i magen och har vatten efter snöiga hundar i hela huset. Ja gud måtte det snart vara dags för sängen för nu är livet inte kul.



Vissa individer i detta hushållet stortrivs i snön.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: