RÅKNA-CITY

Malin och Susann

Var och hälsade på Malin på hennes jobb idag och insåg att Malin har det bra mycket stressigare än vad Susann har det. Undrar vad det beror på? Borde inte Malin som är yngre vara mer stresstålig? Tydligen inte.
En stackars chaufför som stog och väntade och såg ledsen ut erbjöd jag mig att sjunga snappsvisor för och jisses så snabbt Malin släpte in mig då. Hon såp skräckslagen ut! Vadå??? Ville ju bara liva upp stället lite.
Tror jag ska söka jobb där som clown.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

En annan är ju gammal o van ... inget som biter på mej vet´du ...haha...

O förresten... när hälsade du på mej sist på jobbet ???

2 Malin
skriven :

Så är der ju att jobba efter Suss.... får ta all skit hon lämnat...

Han som stod där när ni gick sa jag till : O henne ska man kalla kompis.... OJ DÅ sa han. Jag sa: Hmmm kan man säg. Han: Har du många såna.... HAHAHA!!



Nä Suss hon väljer väl sina tillfällen.

Och ja sök jobb hos oss, clown GÄRNA!