RÅKNA-CITY

Julklappar

Ikväll beslöt jag mig för att packa in alla julklapparna. Herregud så slut jag är nu. Man börjar så jävla hurtigt och gör fina paket av dom men mot slutet så har man lust att slänga ner allt i gamla systemetkassar och bara knyta på ett snöre. HAHAHA!!!! Nu är det gudskelov klart och jag har lovat mig själv att minska ytterligare på paketen till nästa år genom att alla får en enda stor låda med sina paket i.... jättepraktiskt ju.
Nu grillar jag vildsvinskött och gör klyftpotatis i ugnen. MUMS! Man måste ha sommarmat efter allt juligt pyssel. Synd man ska vistas i taxibilen imorgon för annars hade det nog blivit en bira eller ett glas rött till detta.
Ska bli grisväder imorgon med en massa snö. Vilket elände. Tyckte det räckte gott med det som redan ligger på gräsmattan. Ja inte mycket att göra åt,,, blir att köra försiktigt till skolan med barnen imorgon.
Martin fick en bilbana av Jessica Persson igår. Himla snällt att hon tänkte på oss när det rensades!!!! Den är redan uppmonterad i källaren så jag misstänker att Bobbe och Martin kommer bo där nu en tid framöver.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Duktigt du varit :)

Kör försiktigt imorron.