RÅKNA-CITY

Halmstad med syster

Åkte till Halmstad för att köpa dom sista julklapparna idag. Jisses så mycket folk det var. Kö överallt. Fick tag i det jag skulle så jag är nöjd. Syster bjöd på kinamat... tusen tack Lena för det och för en bra dag!!!!

Fick reda på att min mormor dött inatt. Jättetråkigt! Blir antagligen begravning nästa fredag så då blir det en runda til Norge. Har sån ågren för detta. Tycker det är så jobbigt med begravningar men vem tycker inte det. Urs vad tungt allting känns just nu,,, bara elände överallt.

Maken och jag har städat akvariet nu ikväll. Jättefint blev det!!!! Köpte en söt snigel som krälar runt i det nu.



Ikväll blir det bara slappa i soffan för hela slanten.... Ha en trevlig kväll allihopa!



(Hahaha såhär ser det ut när maken slappar med två katter runt sig)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Va tråkigt o höra om din mormor, skickar en massa kramar till dej, vännen.

2 Anna
skriven :

Så tråkigt att din mormor har dött! Kramar till dig!