RÅKNA-CITY

Gastropi

Imorgon ör Bobbe Knodden till Borås för gastropi. Urs är så glad jag slipper för jag tycker inte om att lämna mina hundar på sådana ställen. Man ser undran i deras blickar när man går och det gör så ont en. Hade därmot gärna hämtat honom för det brukar vara ett fantastiskt ögoblick när hunden upptäcker att "svikaren" är tebax. Först ska det kråmas och hoppas och sedan kan dom bli sura... hahaha!
Nu får ni hålla tummarna att dom inte hittar nåt skit som inte går att fixa. Sedan får ni gärna hålla tummarna för att dom VERKLIGEN hittar något denna gången så vi får svar på vad som felar min stora nallebjörn.

Var i Torup och vägde dom idag. Kulan väger snart 48 kg och Knodden står på 52 kg. Ja de är bara att inse att mina blir av den klerare varianten.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Självklart håller vi tummar o tår !!

2 Veronica
skriven :

Håller alla tummar o tår vi har för "lilla" killen... Kram på er...