RÅKNA-CITY

Elias Fries

Nu ska jag ta mina vovvar och sonen och bege mig till skolan och gå på deras julmarknad. Sonen laddar som tusan inför sin försäljningstid i ståndet och sen för sin rusch mot knäckklubborna som är omåttligt poppulära. Ska ha med hundarna för lite socialträning... hmmm undrar hur detta ska gå? Får ta på Kulan sitt täcke så han inte fryser den klentappen och sedan är det bara att se till att inte han äter upp några goda bullpåsar eller nåt annat han tycker ser smaskigt ut. Knodden ska jag bara hålla ett öga på så han inte sätter på någon... så detta ska säääkert gå skitbra ;-)
Begravningen för min mormor blir på måndag den 20:e december. Urs fasar redan både för begravningen och den långa resan. Tar hundarna med mig så slipper man stressa hem för deras skull men samtidigt måste man ju stanna oftare för att låta herrarna sträcka på benen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: