RÅKNA-CITY

Yngel

Martin ringde mig på macken ikväll och sa att jag var tvungen att snabba mig hem med en skål eller nåt för några av firrarna i akvariumet hade fått yngel. Det var bara att slänga godiset ur en bunke och ge sig av hemmåt. Fick fångat några av dom och hoppas nu att vi ska klara av att föda upp dom såpass att vi kan släppa i dom med dom andra fiskarna.
Imorgon är det skolstart och jag är så stirrig. Är så mycket som måste klaffa sådär på första dagen och när man ska jobba själv så kör det ihop sig i alla ändar. Nåja hoppas att maken ska fixa iväg sonen till bussen i tid så hans första dag i tredje klass blir bra.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Ojojoj! Det är inte bara hos mig det ynglar av sig :=)

2 Ellen
skriven :

Nä hahaha!!!! Jag är mormor till en massa fiskar nu!