RÅKNA-CITY

Verkstadshyss

Ja då min manliga chef ansåg det behövdes en soffa, TV och TV-spel i våran verkstad på jobbet så ansåg jag som fruntimmer att det är min plikt att sätta min kvinnliga touch på det hela. Vill ju dom ska ha det mysigt.... även om jag misstänker att pojkarna ville ha en grabbig lya.... tji fick dom!!!
Här kommer lite före och efter foton på mitt projekt...



Såhär sunkigt såg bordet ut innan jag ryckte in.... inte så spännande som ni ser ;-)



Ölunderlägg på bordet när det borde vara en duk där... hrm....



En TV utan piff på.... otroligt tråååkigt!



Såhär ska det se ut! Misstänker männen på jobbet kommer tycka att dom rosa detaljerna är såååå fina.



Underbart fint det blev på bordet. Som gjort för lite grabbigt TV-spelande.... mooohahahahaha!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Du är så jäkla härlig!! Skrattar högt här :=)

2 Lena
skriven :

Hahahahahhahah.. Sååå fint det blev!!!

3 Anonym
skriven :

Var är "gillaknappen" ??