RÅKNA-CITY

Ute och gått

Idag ringde jag syrran och frågade om jag fick låna med hennes vovve Leffe på en liten promenad. Det gick såklart bra och han och jag tog oss en runda. Vad skönt det var och gå med en hund som hade lite fart uppe. Måste se till och få låna honom fler gånger så man kanske kunde förlora några kilon i höst/vinter. Målet är ju att gå ner i alla fall 15 kg och utan motion så kommer det aldrig gå. Hade ju först målsättningen att det skulle vara kirrat till jul men det känns som om jag är lite för oangagerad för att det kommer lyckas. Tar det lilla lugna och har nu flyttat fram den viktnedgången till nästa sommar. Hahaha... ja det är inte bra att stressa har jag hört.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Du fixar det, Ellen! Vi kan kämpa ihop och peppa varandra. Måste ta tag i mina kilon som de säger att jag har ätit mig till. Jag nekar förstås...