RÅKNA-CITY

Seg

Idag har jag varit så effektiv på jobbet. Städat och pysslat så det står härliga till. Skönt att gå hem med gott samvete och känna att man haft att göra.
Är helt slut nu. Var ju uppe med Kulan inatt också...
Ska ner till Hylte en vända för att handla och sedan släppa in Micro (katten jag är kattvakt åt) och sedan bär det hemåt för att bara slappa resten av denna dagen.
Har inte sett grabben ännu. Han är tydligen och terroriserar grannpojkarna.
Idag var det någon som reagerat starkt på en grej jag och Anna skämtat om på Face Book. Hahaha hon kan ju inte trott vi var riktigt kloka. Skrev att det var tattarblod i min kusins frus blod och att dom bara var glada att slippa sin dotter... kan tro hon tyckte vi var galna. Fick ju förklara för människa att vi har sjukt dålig humor.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Ja, hon tog det helt fel! Men det var en himla tur att du förklarade :=)