RÅKNA-CITY

Mycket på G

Ibland händer det ingenting och ibland ska allt ske nästan samtidigt. Just nu är det en massa skojigt på G... tex så ska Martin och jag på ett poolparty imorgon om det är någorlunda väder. Måste i och för sig köra men det ska bli skojigt ändå.
På fredag ska jag och resten av familjen till Susanns stuga i Ugglarp och grilla. Skitskojigt ska det bli!!!!
Slutet på vecka 32 kommer rörkrökaren hit och ska fixa igång våran nya panna. Ska bli hemskt skönt med ett system som fungerar. Slippa elda till långt ut på nätterna och ha det varmt och skönt i vinter.
Den 15:e ska Bobbe Martin och jag på Vallarna på Stefan och Cristers buskis "En mor tll salu". Martin längtar så han håller på att dö.... ja och jag med.
Sedan i höst drar sonens hundkurs igång i Reftele. Han och Kulan ska gå på "Vilda barn och tama hundar" där barn får lära sig att sköta sin hund, leka med dom, gå ut och gå osv osv. 30 timmars hundkurs för bara 1350 kronor. Väldigt billigt tycker jag. Hoppas nu bara grabben kommer gilla det.
På fredag måste jag föresten hämta vovvarnas färskfoderi Halmstad. Tidigt (8:15) men vad gör man inte för dom små liven. Skulle önska dom kunde åka och hämta det själva men varken Knodden eller Kulan når ner till pedalerna i bilen.
Gubben skulle ju bara jobbar ute denna veckan också men det sket sig. Blir hela nästa vecka också. SUCK!!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: