RÅKNA-CITY

Halmstad

Nu har vi äntligen kommit hem från Halmstad. Oj vad allt tar lång tid när man ska ränna runt än hit och än dit.
Sonen fick i alla fall på två par skor och jag ett par. Smidigt när man kan köpa tre par skor och bara betala för två... I LIKE!!!!!
Hittade två par jeans till grabben och en luvtröja plus tre kallingar på KappAhl. Nu klarar han vintern i klädväg. Dock är det inte lång tid innan man måste börja kolla efter vinterskor, vinterjacka och vantar osv osv... Tiden går så rysligt snabbt nu. Löven börjar bli gula och det luktar höst ute.
Var innom systemet och köpte rosévin så ikväll ska maken och jag ta oss lite rosé blandat med röd Fanta. MUMS!
Hann innom Apoteket också eftersom jag var tvungen att ha fästingmedel åt hundarna. Jisses vad dyrt det var. Fast det är ju inte skojigt med fästingar heller så det var bara att bita i det sura äpplet och hosta upp pengarna.
Skulle åkt innom Åled och handlat fiskmat med men där var stängt på fredagar så det sket sig. Får bli en annan gång. Synd för där har dom så massa fina fiskar att titta på också.
Vi lämnade av sonen hos kusinen i Hylte för han ville sova över. Blir tomt hemma men vi fick hit Sara istället.
Snart kommer min mamma och pappa och ska fira Bobbe´s fördelsedag. Blir inget avancerat men en kopp kaffe sa man väl kunna fixa fram.
Ha en bra fredagskväll allihopa!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Detsamma Pellen1