RÅKNA-CITY

Butiken

Idag har jag varit på macken och jobbat. Varit en slö dag där så tiden gick långsamt.
Strulade med bussen för barnen på mitt håll eftersom chauffören slarvat bort bssnycklen. Hoppas allt fungerar imorgon. Känns inte bra att Martin ska cykla ner själv till vägen imorgon i det här busvädret. Regnar och blåser som tusan ju. Jaja det blir att leta upp regnkläderna.
Imorgo börjar jag köra mina elever till Gislaveds Gymnasium. Ska bli skojigt att träffa dom efter sommarlovet igen. Hoppas att alla är friska och krya nu bara... känner att det börjar osa influensa. Många som snörvlar och har feber och känner sig hängiga.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Ja Danne ligger ju ... jäkla influensa !!!

O glöm inte att jag ställer upp för min favvoMartin om han behöver mej !!!!!

2 Ellen
skriven :

Tusen tack Susann för att du finns där om det kör ihop sig!!!! Guld värt!