RÅKNA-CITY

Bara vin

Hade med en massa fredagsmysgodis hem idag efter jobbet men än så länge har jag klarat mig ifrån att nalla i påsarna. Tog mig ett glas vitt vin och hoppas att jag ska klara mig ifrån godiset. Vill verkligen gå ner lite i vikt nu så man känner sig väl med sig själv igen.
Tack för att vissa personer visar sitt stöd för mig här på bloggen.... Susanne och Anna tex. Gött och veta att man har vänner som ställer upp med pepptalk när det känns tungt. Ska ju liksom gå ner 18 kg tills nästa sommar och ska man kunna unna sig något på vägen är det lika bra att ha ett långt mål.... som typ till nästa sommar. Hahaha!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Ta ett steg i taget! Du är fin som du är :=)

2 susann
skriven :

Klart du kommer o klara det !! Det har du gjort förr så varför inte nu liksom ??? Sätt delmål, o när du nått dom så unnar du dej nåt kul :)



Ps. Säg till när vi ska lufsa runt med doggarna, behhöver oxå tappa ett o annat kg..... ;)

3 Anna
skriven :

Håller med Susann! Alltid lättare med delmål och då har man nåt att se fram emot! Du fixar det!