RÅKNA-CITY

ONSDAG

Uppe med tuppen idag för att åka och jobba. Trött som en gnu eftersom jag inte kunde somna igår. Hör ju inte riktigt till vanligheterna så jag misstänker att Susann hade extra koffein i kaffet hon bjöd på igår. Hrmmm!
På jobbet har det varit full rulle vilket alltid är skojigt. Många förändringar till hösten vilket är så spännande. Kanske får ett riktigt kanonschema, ja till och med bättre än det jag har nu, så att det finns ännu bättre möjligheter för mig att kanske skaffa en valp till. Hmmm!!!! Får fråga min kennel om dom kan tänka sig att skaffa en kull till snarast så jag kan köpa valp. HEHEHE!!!!
Martin hade två kompisar med sig hem från skolan idag. Dom lekte i det stora hela bra tillsammans men ett litet sammanbrott hade dom. Som tur var så känner dom ju varandra sen länge så det går snabbt över och så är dom sams igen. Börjar bli stora nu grabbarna!
Ska snart iväg på möte i Martins klass. Gäller tydligen nästa termin så det är väl bäst att gå så man vet vad som ska ske när dom börjar trean.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: