RÅKNA-CITY

Möte i skolan

Ja den stora nyheten på mötet blir att redan i trean ska sonen får en ny fröken eftersom det är lite struligt på skolan med behöriga lärare. Blir väl bra antar jag. Skitsvårt att säga eftersom jag inte har så mycket koll på hur den nya fröken är. Hoppas hon är bra nu bara! Hon ska följa dom upp till sjätte klass sedan vilket är bra.
Det pissiga är att sonen ska byta hus på skolgården och hamnar jämte en damm vilket kommer innebära massa blöta kläder. Sedan är den klassen mittemot en väldigt bråkig klass (till hösten sexor) som gillar att terrorisera dom mindre barnen. Ja huvudsaken är att lärarna har stenkoll på kidsen i början så det flyter på så smidigt som möjligt. JA DEN SOM LEVER FÅR SE....

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Jag pratade med Emma eftersom ingen av oss kunde komma igår, men jag hoppas att det blir bra i alla fall. Vet ju vem den nya fröken är men vet inte hur hon är i skolan. Jaja, det blir nog bra!