RÅKNA-CITY

Knepigt

Idag fick jag ta med Knodden till jobbet. Han har fått vara i bilen medan jag jobbade. Kan inte påstå han älskade att sitta i bilen direkt och tittade surt på mig när jag kom för att rasta honom. Jaja vad gör man när alla eventuella hundrastare är upptagna?! Gött att denna arbetsdagen är slut snart så jag kan åka och släppa honom hemma i trädgården och han kan springa som han vill.

Funderat mycket på hundvalpen idag också. Vissa säger jag ska vänta och njuta av att bara ha en hund medan andra tycker jag ska köra på med två. Själv är jag jättekluven :-( Åhhh så skojigt det hade varit med en till men kanske något olägligt med tanke på att man ska åka cirka 500 mil med bil på semestern och dessutom campa. Kan bli väl bökigt med en valp då.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katarina
skriven :

Till sommaren kommer valpisen att ha passerat 6 månader, inga problem med bilsemestern näääädå! Med barn och hundar får man stanna lite oftare bara...

2 Veronica
skriven :

Köp en av mina kommande valpar efter semester, dom är levklara då...=)

Ha det gott...