RÅKNA-CITY

Hundmöteskurs

Nu har jag anmält Knodden och mig till en hundmöteskurs. Tror vi behöver det faktiskt. Han vill så gärna fram till alla han möter vilket inte alltid uppskattas av omgivningen. Börjar ju bli stor också och jag känner att jag måste ha kontroll på honom när vi vistas bland folk. Ska bli så roligt att gå en kurs igen för Johanna Davidsson. Är det någon som vill hänga på så är det bara att anmäla sig på hennes hemsida (finns bland mina länkar) så kan vi kanske samåka dit?!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ann-Sophie
skriven :

Åh vad jag o min leontjej hade behövt det där. Jag har ett mindre helvete när det gäller just hundmöten. Hon skäller/piper för att hon vill fram o leka o det är inte lätt att hålla i henne, haha.

Hoppas det går bra för er! :)

2 Ellen
skriven :

Ja jag längtar så jag håller på att dö inför kursen... både för att han behöver kursen och för att Johanna Davidsson som håller kursen är en underbart kunnig och go tjej. Vill du hänga på? Vart i Hylte bor du?

3 Ann-Sophie
skriven :

Jag vet inte om ekonomin tillåter det i nuläget. Min voffe verkar ha blivit sjuk så det får bli veterinären direkt på måndag. Ännu mer pengar som bara flyger i väg.

Annars hade jag lätt varit på!!

Jag bor i Rydöbruk! :)

4 Ellen
skriven :

Synd Ann-Sophie att din ekonomi inte tillåter kurs just nu men sånt är liver. UjUj låter inte kul med sjuk hund. Vad felar henne? Hälsa henne att krya på sig!

Hade varit skojigt att träffas någon gång.

5 Ann-Sophie
skriven :

Oj jag har inte hunnit svara dig här. Har haft full rulle med katten som brutit benet och blivit av med en tand. Bara utgifter! ;)

Hunden mår bättre som tur är.. trodde det var tonsillerna som spökade igen men det verkar ha försvunnit.

Det hade varit jätte trevligt att ses ja! :)