RÅKNA-CITY

TAX

Grannen stannade till vid häcken idag. Ville bara be om ursäkt för att hans hund smitit upp till mitt igår igen. Mina hade visst suttit i hundgården (gudskelov) och skällt på den lilla inkräktaren. Är så lättad att dom inte var i trädgården när den kom och hälsade på för annars vette tusan hur det mötet hade slutat. Måste höja staketet det är ett som är säkert.
Lovat grannen att spruta vatten på den lilla krabaten nästa gång den är på G. Känns piss för vovven är så gullig så egentligen vill man bara klappa den men man får väl offra sig så den slutar ränna hos mig.
Grannen höll med om att det är tur vi inte är så många grannar här för ibland när alla tre hundarna drar igång samtidigt är ljudnivån ashög kan jag säga.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: