RÅKNA-CITY

Nemas problemas!!!

Ett första steg för att rensa skallen på min problemhund Ozzy är att hålla honom borta från allt som stressar upp honom. Här räcker det att ta fram kopplet så får man upp honom i varv,,, ja ni inser vad detta innebär eller??? JAPP,,, inga promenader på ett tag. Första dagen kände jag mig urusel men nu märker jag ju att han inte bryr sig ett dugg. Detta blir som en semester för honom. Han ser inget på dagarna som stressar upp honom, han får inget skäll för att han beter sig som ett svin och detta är vad jag kommer köra ett tag framöver.
För mig innebär det betydligt mer.... kämpade ju redan innan med kilona och utan hund att gå med kan jag inte säga att livet blev enklare. Får helt enkelt se till att gå ensam... men HALLÅ hur skojigt är det och framför allt hur konstigt skulle det inte kännas?! HAHAHA!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: