RÅKNA-CITY

Happy

Har ju haft Facebook i snart ett år och kan bara tacka min lyckliga stjärna att jag äntligen fattade att det verkligen är en kanongrej!!!!! Har fått så mycket nya vänner genom detta toppenforum. Det är ju kanon att snacka med folk därigenom och på så vis få ett hum om det är en person som man känner för att träffa på riktigt eller inte.
Jag som är intresserad av rasen Leonberger har fått en massa nya kompisar genom dels att blogga och dels genom Facebook. SKITSKOJ!
Sedan är ju Facebook ett sällskap! Jag som är ensam så mycket behöver folk att snacka med för att inte bli galen!

Tack alla mina nya vänner för att ni finns och komenterar i min blogg osv. Utan er hade livet blivit så tråkigt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susanne
skriven :

Mmm,håller med dig,Ellen...

Folk tjatade att jag skulle skaffa FB..

Tyckte inte det var ngt,har ju bloggen...

MEN,genom FB har jag fått kontakt med många gamla vänner,skitroligt.

Ha en nice Lördag!!!

2 Katarina
skriven :

Jag är ju ganska ny på FB, sen nån månad kanske men kan bara hålla med. Precis som er tyckte jag att näe, vad skulle jag med där att göra...nu är man fast! Problemet är väl kanske att bloggen nu blir lite eftersatt, man är ju alltid så snabb med att skriva om allt i FB. Känns som om man skriver om samma saker och det blir sällan nåt nytt i bloggen. Kul är det i alla fall, både med FB och blogg!