RÅKNA-CITY

GIRL`S HAVE MORE FUN!!!

Idag har mina tjejkompisar varit på fika. Trevligt trevligt som alltid! Många samtalsämnen som vi hinner avverka på nolltid. En tjejkväll i Halmstad är under bearbetning och en runda till IKEA.
Mitt i all fick jag hämta sonen ifrån skolan då han inte mådde riktigt bra. Trisst med sjuka kids. Verkar som om det är något med magen så vi får se hur det löser sig med jobbet imorgon då jag antagligen får ha han hemma imorgon också.
I eftermiddag ska jag till min frissa i Ekenäs igen. Den här gången ska hon frissera ögonbrynen. Det ska bli skönt. Har liksom sparat hår i ansiktet så jag börjar se ut som en apa nu så hon skulle ha lite att "arbeta" med.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susanne
skriven :

Hahahaha,varför inte lägga in en närbild på din odling....

Trist med sjuka barn,jag vet...

Ha en bra eftermiddag!