RÅKNA-CITY

Annons

Åttaårig pojke säljes på grund av tidsbrist och en äldig ovana att stöka till.
Säljes endast till ett hem som liknar en soptipp (mer än mitt hem) så han hamnar i sitt rätta element.
Gillar att greja med elledningar, skita ner sig och kolla på TV.
Priset går att diskutera men kunde vi få 5,50 för honom så vore det bra. (OBS: Ej ångerrätt)

HAHAHA!!!! När jag såg hur mn grabbs rum såg ut efter sovisen med grannpojken inatt så ville jag verkligen sätta ut Martin på Blocket. Dom har hällt ut glitter över hela övervåningen!!!! Grrrr!!! Fönsterbrädor, på sig själva och i sängen och på golvet. Går INTE att dammsuga upp heller....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Jag kan tänka mej o ge en tia för grabben.... haha..

2 Susanne
skriven :

Hahahaha,fyyy fasen säger jag bara...Kan se hur det glittrar i Råkna...

3 Maria
skriven :

Nääää:( tar ju bara 1000 år typ å få bort sånt glitter....