RÅKNA-CITY

Stackars Knodden

Igår när vi skulle gå och sova började Knodden må illa och hade ont någonstans. Försökte spy och käkade gräs som en galing. URS! Efter mycket om och men åkte vi till Helsingborgs djursjukhus med honom men dom hittade inget särskillt. Gud vad rädd man blir när dom inte mår bra.
Själv missänker jag att hans mage inte fixar att äta så mycket torrfoder som det blivit på sista tiden. Har ju alltid kört färskfoder från Fodax upptill men har inte haft hemma på några månader... Ozzy har ju haft likartade symptom flera gånger i det sista så det måste ju vara fodret eller vattnet. Hmmm...
Hoppas att mina kennelkompisar har foder hemma så jag kan få köpa där tills leveransen i november kommer.
Nu är man trött minsann. Var hemma 03:00 och skule köra sonen till skolan... Blir vila idag i soffan!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Fy vilken natt ... stackars er :(

Är väl så typiskt att sånt händer på natten ... Men skönt att han är bra nu. Hoppas du får sova gott i natt.

2 Malin
skriven :

Uch inte kul, Mitt i natten dessutom! Skönt att det inte var nått!!

3 Linda
skriven :

Uch det va inte kul.... Men skönt att inte var något allvaligt med knodden......